KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 11 september 2013

ÅREJ

hej mina nära & kära!

Jag är på plats sen en vecka tillbaka i Åre, i min lägenhet, med min fina vovve & min fina grabb.
Haft en lite taskig start med jobb som tydligen (helt plötsligt!?) inte fanns MEN jag tog mig i kragen och nu sitter jag här med två jobb i alla fall. En sak ska ni ha klart för er: ALLTING LÖSER SIG. det kan ta sin lilla tid, men nog löser de sig alltid - på de ena eller andra sättet, bara man själv vill :)
A-ni, de blev djupt helt plötsligt... Kan vara bra de med ibland.

Just idag är de gråmulet och tråkigt - jag och Hilda tog oss en riktigt lång power walk i skogen, kom hem och slängde ihop en smoothie (jag älskar min mixer!) & nu ska jag nog krypa upp i soffan med min bok & invänta kaffebesök.

Imorgon ska jag göra mitt första pass tillsammans med Campus Åre! Det ska verkligen bli kul - en barngrupp som ska göra "Åreskatten" - uppdaterar er mer imorgon på vad de faktiskt innebar för ska jag vara ärlig så har inte jag heller någon koll. Jag ska få en snabb utbildning imorgon nämnligen ;)

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: