KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 16 september 2013

POPMEII - BASTILLE

ligger i sängen, kollar på greys & hör regnet mot rutan - alltså är de helt okej att ligga i sängen tills jag börjar jobba. Bestämde jag för inte så länge sedan! 

Slängde nästan precis iväg en till jobbansökan till Åre Tobak som sökte extra personal, man vet ju aldrig & ju mer jobb desto nöjdare lilltjej, simple as that!

dessutom ansöker jag till höskolan idag, igen, men denna gången för att börja och för att göra någonting jag verkligen vill. men av någon anledning? öppnar inte portalen förens i eftermiddag - jamen - då fortsätter jag kolla på film, dricka mitt te & mysa under täcket, egentligen är de ju lixom synd att klaga på de också om jag ska vara helt ärlig. 

Ha en fin dag sunshines, PUSS! 

Inga kommentarer: