KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 15 september 2013

SUNDAYMORNIN'

Godmorgon sunshines! Sitter i sängen med Hilda sovandes halvt liggande över mig - lycklig över att äntligen få krypa upp i sängen med mig. ;) Grabben gav sig precis iväg på ett dygn ute med klassen så jag ska snart ta bilen och göra en kort fjälltur jag med, läsa mycket bok & ha egen Matilda & Hilda tid medan han är borta. 
  Vi har förresten hittat en ny lägenhet som vi ansökt om. En tvåa, på andra sidan vägen med balkong, ett riktigt kök och kanon förvaring. Vi hoppas verkligen vi får den - jag kan till & med ha en alldeles egen julgran för första gången. och juste -badrummet har ett badkar!!! Ni kanske fattar att vi VERKLIGEN vill ha just den! så håll tummarna med oss. Hoppas hoppas hoppas

Nej, nu ska jag koka lite te, läsa lite & sen om Magnus vill vakna och hänga med ut på en tur idag, trots de inte så jätte roliga vädret kanske!

Ha en fin söndag - PUSS

En fin bild på vår prinsessa som blivit riktigt stor! 

Inga kommentarer: