KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 30 september 2013

LÄGENHET I DUVED

Hej på er!
Tänkte först bara snabbt berätta att vi numera är "ägare" till en tvåa - med riktigt kök och balkong + badkar i badrummet, denna skönhet ligger på 63kvm vilket är enormt i vår värld när vi nu bor på 23kvm! Vi längtar. Tro på de! 
  I samma veva tänkte jag då också berätta att den lilla ettan (som faktiskt är mysig!) kommer ut på akelius.se inom kort som ledig. Perfekt som ensam, student eller säsongare. Billig hyra - 2722 inkl. vatten och el. Trevliga grannar och lätta hyresvärdar (Akelius). Vi säljer även den frys och ugn som vi köpte i början utav månaden om man är intresserad utav den! 
Skynda skynda - gör en anmälan på akelius.se! Karolinervägen 31E - Duved

Jag har spenderat hela helgen i Skåne med jobb & familj. Fått reda på att personalresan antagligen går till Lübeck vilket vore fantastiskt kul och sen har jag hängt och myst med familjen i den mån jag hunnit. En bra helg kan man säga - idag flyger jag tillbaka till Åre och min grabb med världens förkyldning... Blir lagom kul att försöka tryckutjämna.. MEN inte ens de har någon dött utav så varöfr oja sig ;)

Nu ska jag dricka upp mitt te, äta mitt ägg, ta en varm och skön dusch och sen läsa lite innan mamma kommer hem och vi åker till flygplatsen!

HA EN FIN DAG SUNSHIENS!

Inga kommentarer: