KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 23 september 2013

DET KOMMER ALDRIG VA ÖVER FÖR MIG - HÅKAN HELLSTRÖM

Hela helgen har vi suttit på pass ute i skogen för att spana efter älg. Vi har fått ta del utav fantastisk soluppgång, orrspel & den totala tystnaden - ja - för någon älg har vi inte sett & någon hund har vi knappt hört & något skott har inte avfyrats. Men de var kvalitétstid med morfar! Och de var perfekt. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, jag visade bilder på ett drömhus mitt ute i skogen i närheten utav honom, vi lärde oss nya blommor & vi satt helt tysta. Han är ball - min morfar!

Idag ösregnar det - så vi myser med film, tända ljus och musik. Tvättar & jag ska jobba ett par timmar lite senare idag. OCH ikväll ska vi kolla in vår antagligen nya lägenhet, som vi längtar! Hoppas verkligen att vi får den, den är. Ja. Hur ska jag uttrycka mig. Perfekt?
  Om jag lyckas smygfota lite så kan ni få kika men annars får ni se när vi förhoppningsvis får tillträde. 

Nedanför kan ni kika på bilder ifrån helger - håll med om att de ser rätt fint ut - även om vi båda är tröttare en tröttast. I lördags var vi ute totalt 10 timmar med en morgon som började 04:30!

HA EN BRA MÅNDAG SUNSHINES! 






Inga kommentarer: