KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 25 september 2013

ONSDAG

Idag har jag suttit på kontoret hela dagen - på något sätt är de som att man blir jätte trött ändå, även om man bara sitter still i-princip. Därav de positiva med hund - 7 km powerwalk och lite go styrketräning piggade upp mitt sega huvud och jag har precis avnjutit ett par våfflor i vårt nya våffeljärn, yum!

imorgon är jag ledig och på fredag åker jag till Skåne för en helg med familj & jobb. Har saknat båda delarna faktiskt. Och helgen efter de åker vi till Stockholm för att byt däck på bilen, imorse var de -5 och de är snö på skutan (har en taggad grabb här hemma)

Imorgon (HOPPAS JAG) får vi reda på lägenheten. Den var fin, stor och fräsch. Lite nya tapeter bara och en Matilda-touch så kommer de vara sååååå fint. Håll tummarna med oss!

HA EN FIN KVÄLL! 

Inga kommentarer: