KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 1 juni 2010

I STILL HAVEN'T FIND WHAT I'M LOOKING FOR - U2

nio dagar kvar i whatstone sen är det hemmaplan, skåne & fjällen!
en del utav mig vill hem så inibänken & en annan del vill vara kvar... känns som att jag kommer sakna nfnollnio efter några veckor & små stan & internatborna & ösgötaborna...
men sommarlov - a m a z i n g!

vet en viss kusin som fyllde 22 år igår - honom har jag inte sett skymten utav på fleeera veckor eller ah snarare månader, inte sen han flyttade till grannlandet & sen vet jag en annan kusin som tar studneten nästa fredag! & en morfar som kommer att komma till Borås på torsdag...

& sen vet jag en rätt stolt tjej som klara av matten & som fick VG+ i pedagodisktledarskap på praktiken & en tjej som är på väg upp mot tre bokstäver i betyg i svenskan snart... mhm, liiite stolt är jag faktiskt!

studentvecka är det. ingen kommenta rpå hur vissa i klassen mådde idag. hahahaha - sweet!
på fredag är det studenten & efter det en sen kväll & på lördag åker jag och min favourit tjej till Motala för lite titt i affärer & ett besök på donken :)

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: