KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 9 juni 2010

I'M SAILING

med mer vind i seglen & sköna vänner - då är segling underbart! & lite vattenkrig på båten också... ;)
jag älskar er.
(bilder kommer efter morgondagens segling)

grillat med klassen + några nf08:or & baseball i ösregn och MASSA tårta efter åt.. jag vill inte åka hem ibland..
men hemlängtan är äcklig rent ut sagt. fyra veckor utan småbröder, utan lotta, utan mamma&pappa.. lockar rätt rejält mycket just nu!

fixat upp gardinerna, gosh - vackra är dom verkligen inte, fast lite bättre än de jag hade när jag kom hit iallafall... men ändå, fyfasen!
försökt att ordna upp lite "hem hörna" & "kenneth hörna". väldigt mycket grejer är det, mer än vad jag trott att jag hade faktiskt..

nu är det sista packningen, imorgon är det storstädning & en heldags segling igen.
en dag kvar, sen är det sommarlov - känns HELT sjukt..

HEJPA

Inga kommentarer: