KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 3 juni 2010

SOLEN I ÖGONEN & SPILLD MJÖLK ÖVERALLT

23 grader varmt & klarblå himmel med solen som mitt punkt - är jag i Sverige? =D
hade ingen lektion förräns vid tio i elva.. sååå jag & brudarna ställde fram högtalarna och basen, satte oss ute i solen och njöt & skolan bjöd på glass... sweet!

slutbetyg i datakunskap/estet är VG.. woho - tjejen som inte kan ett piss som målning och grejer och som höll på att riva sönder bilden på det blundande ögat idag efter 2 timmars arbete lyckades faktiskt charma till sig ett VG.. ibland förundras jag över mig själv, väldigt mycket!

imorgon är det studenten & alla sp09 börjar bege sig hemåt.. känns i hjärtat!
speciellt Kiruna, det ä långt dig och sommarlovet är längre & alla andra. det är ju tur att det finns fb & msn & mobil!
& det kommer att bli tomt på skolan utan vissa utav treorna..

ska spana in en ny bikini på nätet nu & sen planera vidare på den sista veckan med mer nedpackning och allt vad som krävs för att kunna lämna rummet på torsdag...
gosh, ett helt jävla år? hur gick det till...

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: