KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 7 juni 2010

WHEN I LOOK AT YOU - MILEY CYRUS

tre dagar kvar sen är det fasen sommarlov! sinnessjukt...
detta är nog på både gott & ont.
jag är ju ändå hemma när jag är här & mina skogsmullar - utan er vore det inte mycket kvar ibland...blod-svett-och-tårar! nf09<3
24 månader, sen tar vi studenten.
okej att jag visste att jag ahde mycket grejer här men SÅHÄR mycket. jisses... fyra små kartonger, två bagar, en stor ryggsäck på 65 liter & en annan väska.. & det är nästan ner packat allt men ändå inte.. galet!

imorgon är det en hel dags klättring & onsdag + torsdag segling!
man kan inte annat än att älskar't!
+ att uppstatsen är inskickad och klar nu. wihooo, sommarlov.
snart kommer lina & ikväll vid sju är det grillning med klassen, w o n d e r f u l!

overändout



Inga kommentarer: