KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 21 juni 2010

ONE OF US - JOAN OSBORNE

har det allmänt underbart ute på Bovik med
underbara människor
underbara aktiviteter
underbara sena kvällar & tidiga mornar - okej, mornarna är mindre underbara kanske. haha!
igår åkte jag båt tillsammans med Proofh & Jesper,
tittade på när Maccan & Jesper som skulle flyga flygplan på bordet, slutade med ett bord över pojkarna och inte pojkarna på bordet... ingen kommentar!
& srattade åt en egenskriven sång till olika människor på lägret om ja, de ska vi inte gå in på. hahah, jisses.
ibland undrar jag vad de är för människor jag är runt omkring dagarna i ända.
men dom är underbara, allt är w o n d e r f u l!

idag har jag varit hemma i ett par timmar, konfimander cyklar en enormt omväg till Ulricehamn. så jag & emil åker ut om cirkus timman & möter upp dem med bil på Skottek, fint stället precis vid sjön & vädret äKursivr med oss ockå... mmm.
blir samma sak imorgon, fast tvärtom ;) ulricehamn - bovik...
& sjukgymnastik!
& jag kan iprincip gå.
3 månader har jag haft dejt med kryckorna.. & NU äntligen kan jag fkatiskt gå riktigt bra inomhus & har dem endast till stöd lite smått utomhus & i trappor.
men snaaaart kan jag släppa dem, för gott - för denna gången igen!
men jag har kämpat för att de ska ha gått såhär bra... & det ska bli ännu bättre.
det ska bli perfekt denna gången!
som ni kanske ser så är inte headern omgjord, men det får duga nu tills dess att jag har nya
idéer, lite roliga bilder osv. har aningen fullt upp denna sommaren, full ös medvetslös.
"never let the fear, keeping you from playing the game!"
ska nu sätta mig på framsidan med kaffekoppen & boken.
den är hemsk men så fruktanskvärt bra.
självbiografin : 14 år till salu.


HEJPA SUNSHINES



Inga kommentarer: