KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 6 juni 2010

SUNDAYAFTERNOON

helt sjukt varmt ute i solen... jag & tösen gav upp det där emd sola efter 1,5 timma då vi nästan smälte!
fortsatt packa ner lite till i rummet men nu börjar det tryta lite med väskor att packa i så har bet mammsen att ta med lite upp på torsdag kväll...
ätit en glass tillsammans med Nilla
& insett att allt jag skrivet på uppstasten denna veckan försvunnit... GAH! ibland undrar jag inte om min dator lever sitt egna lilla liv bara för att jävlas så mycket som möjligt med mig... MEN jag har fått ihop det mesta igen så det blir nog bra tillslut igen...

ska fixa mig lite kex & saft & slå på en film för att sedan ta mig bort till Skeppet och lämna Ina:s bok... hoppas på en bra kväll också.. & hoppas på att någon vill komma och hålla mig sällskap i min ensamhet på internatet.,

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: