KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 8 juni 2010

SLOTTERKLIPPAN

hemma ifråne heldags klättring med nf09, från solsken till duggregn och sen solsken igen!
helt okej... säkrat en stark emma som efter många och men faktiskt klara leden, tjötat skit med Nilla & fixat massa klätterrep & försökt at lära mig dessa evighets knoparna...

imorogn är det en heldag segling som gäller & vi HOPPAS på mer vind än förra veckan.. dock strå det 4m/s på internet så vi kanske inte ska hoppas på för mycket,men vädergudarna kanske vill vara med lite imorogn ;)

skulle hoppa in i duschen och upptäcker en fästing - i navlen. fåt lite smått panik och går upp till emma som är livrädd, lyckat! efter dramat var avklarat så var det emil som tog saken i sin egna händer och fick bort den.. tack, jag är inte ett stort fan utav just färstingar.. haha!

lite små plock, lite glass & en film + en film. rätt bra avslut på denna dagen tycker jag.
två dagar sen är jag hemma igen
tre dagar sen tar kusinen studenten
fyra dagar så hoppas jag på en sväng till farmor..
fem dagar sen börjar praktiken
sju dagar sen är det operation...

HEJPA

Inga kommentarer: