KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 29 september 2010

29 SEPTEMBER

grattis LILLA Daniel på 18-års dagen, vi gillar dig - trotts att du är som du är ;) & för att jag är yngre än dig... hahaha!

haft en fin seglingsdag med nf09 på sjön, klarblå himmel, strålande sol & ingen blåst. inget vidare när man sitter i en segelbåt, men vi kom sakta men säkert frammåt och blev tillslut bogserade utav Bosse när även han insåg att "dem kommer inte komma hem förräns sent ikväll om jag inte bogserar". de går inte fort alla gånger, men efter ett tag så släpper de!

försökt att skriva på fördjupningen efter sommarfjäll men de är inte lätt. Plugg"glöden" är nere på botten, den är fastnat där och de är trööööögt att få upp den. förbannat! men jag har till v.43 på mig så de är ingen brodksa och visst - jag kom en liten bit på den iallafall, vilket är bättre än att inte ha gjort någonting alls.
imorgon har vi en lång dag men för de mesta bra och roliga lektioner!
& jag måste bara påpeka att nf09, utan er vetti sjutton vad jag hade gjort alla gånger.
w o n d e r f u l and a w s o m e, mer ord behövs inte.

nu ska jag fixa iordning med kläder, skolmaterial och sen lägga mig och ha en lååång dejt med min kudde.
helgen kommer att bli fin, den kommer bli fantastisk!
påtal om de så ska jag ta mig en sväng med cyklen, en eftermiddag/kväll framöver tillsammans med kameran i cykelkorgen, få insperation till nya redigeringar och nya utmaningar i photoshops egna värld och rensa tankarna tillsammans med en fin höstdag. de kan bli väldigt bra.

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: