KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 12 september 2010

DET ÄR RÄTT KORT TID MAN LEVER, OM MAN TÄNKER PÅ HUR LÄNGE MAN SKA VARA DÖD...

det var ju det där med uppsatsen... det tar emot på ett sätt så att man inte orkar lägga tid och kraft på att skriva den även om jag vet att jag inte har alls mycket kvar... it sucks!
men det är tvåan, det är nu de gäller och det är nu man måste göra allting och följa alla dedlines, äveeen om det tar emot vissa gånger. som idag, typ.

fick ett fint telefonsamtal utav en glad världens bästa morfar som fråga om jag ville jaga när jag åker upp 6-10 oktober. & det klart jag vill, vet inte hur många gånger han har frågat eller jag har velat men jag har varit för liten! & sen ska vi titta på hunden som ska ha valpar i december & som vi kanske få hem en, en stella. :')

uppsatsen var de, wish me good luck.

HEJPA

Inga kommentarer: