KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 13 september 2010

PSYKOSOCIALT ARBETE...

första gången idag, 100 poängs kurs & den verkar riktigt bra!
första upg. ska vara inne på måndag om två veckor.. man ska ju inte starta lungt ;) hahah! dock har "duktiga-tjejen" blixten slagit ner så jag har redan börjat skriva lite på den!
har fixat en tid hos synsam om två veckor också för att kolla upp synen ordentliget, ingen rolig huvudvärk är de jag har och inget roligt svid i ögonen heller!

vårdcentralen ska jag ta mig till också tycke Babbsan idag när jag visade utslagen,(som antagligen är svinkoppor ännu en gång) mini har ju fått de igen och jag hade det på fjäll och det ser ut som att de är det nu igen så det är väl lika bra att kolla upp det igen, antar jag. Allting går ju över med penicillin!

ska kila till bibblan och låna bok till psykosocialt och sen till skolan och skriva ut och läsa igenom uppsatsen.

HEJPA

Inga kommentarer: