KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 22 september 2010

A SICK WEDNESDAY

en sekunde är jag precis genom svettig & andra sekunden fryser jag så att jag hackar tänder & huvudvärken ska vi inte prata om. sweet.... inte speciellt. ska jag vara ärlig. jag hatar de.
de finns INGEN mening med att vara sjuk coh de är så inibombens tråkigt att bara ligga och titta upp i taket, sova, titta på film eller plugga en hel dag. gosh- hoppas på ett under tills imorgon!

ska ikväll beställa tickets till morfar 6-10 oktober, vilket får mig ett litet leende på läpparna
& imorgon ska jag beställa biljetter ner till Skåne & får träffa min fina familj igen - där växte leende en aning.

ska föröska skriva min sammanfattning till svenskan.
sen är jag för sjutton klar med plugget. eller okej, jag har en hel jädra fördjupning att skriva och redovisa, MEN jag är klar med de lätta delarna.
bra tjejen, carry on study!

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: