KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 25 september 2010

SKÅNE - GLIVARP

i ett dimmigt Skåne, men de är mer "sommar" här, inte lika mycket löv som har fallit ifrån träden osv. men det är mysigt... och jag saknar sommaren, alldeles för mycket.
låg i sängen igår och tänkte på allt vi gjorde i sommras och tänk om man faktiskt kunde pausa tiden, ibland vore de inte helt fel.
alla kvällar på CP (chill place), skåneleds-vandringen, alla dessa skejtbilder. påtal om skejtbilder så ska jag nu (när jag har tid och jag har insperationen) här nere sätta mig och försöka fixa den bilden du ville ha Axel, jag lovade & NU ska jag fixa mitt löfte, promise. & sen alla sommarkvällar - både inne & ute på gatan under stjärnklar himmel.. fysjutton nu känns de låååååångt till sommaren.

ska skriva klart uppstatsen idag & skicka den till AGT.
hela familjen ska om ett tag in till Ystad och titta på Toy Story 3-3D, sweet :)

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: