KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 20 september 2010

STÖRST AV ALLT - ÄR KÄRLEKEN...

tre timmars psykosocialt-arbete idag, inte jätte ansträngande dag.
& om en vecka rullar fina lappar in på kontot, wihooo! dom sitter rätt fint i plånboken för tillfället.

igår var det en typisk söndag, jäääätte tråkigt och jääätte segt. men runt fyra cyklade jag bort till Daniel och baka äppelpaj och titta på film, sen hem och vännen som jag delar lägenhet med kom hem och valvakan började med tv:n på ljudlöst, tända ljus, grönsaker & dipp och OTH avsnitt, så jätte dålig söndag blev de faktiskt inte till slut.

& alliansen vann valet med SD kom in... vart fasen är sverige på väg?
okej, det var bara 6% som rörstat alltså 94% som inte gjort det, men iallafall.
fast de känndes som om de var ganska klart redan efter några distrikt som räknat sina röster att - dom kommer komma in, "ingen tvekan". nu är ju bara frågan hur länge de får vara kvar eller rättare sagt hur de kommer att påverka osv nu. återstår att se...

nu ska jag bege mig till matsalen och någon "otroligt god" mat på Culinar och sen ha min lektion.

HEJPA

Inga kommentarer: