KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 30 september 2010

ETT PASS PÅ KORPEN SENARE....

seg som bara den och varenda muskel i hela kroppen är precis slut körda, men grymt skönt var de så de är värt varenda lite rörelse nu efteråt!
sjukt mycket cred till tanter slash medelådlers kvinnor - jisses, tänk att vara så stark. men de klart bestämmer man tid med vänninan 4 gånger i veckan, då är de inte konstigt att de är starka.. sweet
la märke till också att varenda en utav instruktörerna låter precis lika dant i hela sverige när de pratar i den lilla micken, lite skrattretande faktsikt. kanske att de gått någon kurs innan de börjar som instruktörer, en -sån-här-ska-du-låta-när-du-håller-i-ett-pass kurs, skulle inte förvåna mig de minsta om de faktiskt fanns.

en fråga jag ställt mig själv nu är också, ska de finnas myggor sista september? jag har nämnligen en på mitt rum
sinnessjukt att de är oktober imorgon, galet vad fort ALLT gått. jag hänger inte med, inte för fem öre.

ska föröska komma i säng innan halv tolv idag så jag är lite mer pigg imorgon.
& jag har väldigt fina vänner, de är som änglar!

HEJPA



Inga kommentarer: