KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 15 september 2010

JAG HAR BARA ETT HJÄRTA, MEN IBLAND ÖNSKAR JAG ATT JAG HADE TUSEN

haft en härlig MEN tuff seglardag tillsammans med nfnollnio idag.
jag och lina försökte på oss snipen, gick sådär. focken tog inte tillräckligt med vind + att bommen var ivägen. vi försökte att få upp storseglet, gick bra - tills - vi inte kunde styra efter som att rodret satt under skotet till storseglet, vattnet började rinna in båten och det var på håret med att vi fick ett ofrivilligt bad. allt slutade med -Bosse bogserade, hahah!

kom hem och hämtade medicin mot "lillebrorsjuka" alltså svinkoppor. mitt huvud dödar mig med smärta och min mun bränner och pulserar och det kliar, som bara fasen!
och skrev på loggboken, snaaart klar! wihooo, någonting som är klart på måste-plugga-detta-listan
och börjat komma igång med OTH tittandet igen, sjukt bra - för bra!
Veronica kom förbi med kladdkaka och Lina hjälpte till med matte B, inte min grej - inte alls.

HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: