KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 11 oktober 2011

ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

känner att livet idag tog en vändning med jobb, jobberbjudande i skidbacken hemma och körskolelektioner i veckan, HIGH FIVE! dock dödar skolan lite lätt nu.. totalt 7 inlämningar och PA ect. så jag har att göra på min långhelg iallafall här i lillstan! 
och om vi har tur får vi även behålla lägenheten till 11 juni, vilket känns grymt då studenten är 8:e!


nya passet på coren idag - HJÄLP vad död jag är. benen skakade när jag avslutade passet och min mage kommer säkerligen kännas imorgon men de är härligt, de är då man känner att man gjort någonting och de är precis de som träningen går ut på - de ska vara tufft och jävligt de är då resultaten kommer!


matten väntar i sängen, som jag fruktar.. åh jag gillar de inte!


HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: