KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 16 oktober 2011

IF YOU CAN DREAM IT - YOU CAN LIVE IT!

idag kommer min fina smbo hem, äääääntligen! de är så galet tomt i denna lilla satden under långhelger så ni kan inte ana, alla är ju hemma iprincip, förutm jag och veroncia & vi lyckades även igår ha en mysig kväll & erika kom förbi en sväng och berättade om sin auswitch (stavning?) resa, borde åka dit.. helt klart


hade en "ligg-kvar-i-sängen-så-länge-du-orkar" morgon dag idag vilekt resulterade att jag inte klev ur sängen förräns vid ett, sjukt skönt! låg där, inkurad i täcket, kollade på film, åt frukost och bara slappnade av. 
nu är müslin inne i ugnen, jag ska snart damsuga och sen ta en cykeltur till piren i den fina höstvädret, HELA helgen har de varit fantastiskt väder - med klarblå himmel varje dag! jag ska också sätta mig och kolla igenom nya "fineser" som tydligen fanns nu på blogger, kanske blir någonting helt annorlunda nu igen här, who knows?


HEJPA 

Inga kommentarer: