KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 25 oktober 2011

KÄNSLA!

ååååh, känslan utav att ha verkligen allt plugg avklarat inför lovet nu, den känslan är helt klart obeskrivlig, helt sjukt fantastisk är nog bara förnamnet! 


har handlat något så otroligt mycket ikväll till morgondagen, vi kommer defenitivt inte svälta ihjäl iallafall, hähäh ;)


påtal om känsla - jag är till 100% personen som går på magkänsla.
- min magkänsla sa första gången jag var i vadstena "de är så rät.." men hjärtat sa ifrån en bit men jag litade på magkänslan och jag ångrar inte en sekund!
- magkänslan sa "klart du ska söka jobbet i ulricehmans-backen" & vem fick jobbet?
- magkänslan sa "kör på bara, de ända som kan hända på vägen är att en uppförsbacke hindrar dig någon gång.." & där står jag nu, har preci kommit upp för en av tusen uppförsbackar i livet (denna var en enorm hög med inlämningar, tal och prov) men nu är den besegrad och magkänslan hade rätt - ones again!


nu väntar körteori och sen dejtar jag kudden för några timmars sömn, imorgon ska vi bada - med överlevnadsdräkter, tack och lov! 

Inga kommentarer: