KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 15 oktober 2011

DEN LILLA STADEN PRECIS VID SJÖN































































































inte ofta ni får såhär många bilder på så kort tid! 
de två sista bilderna är hemifrån, huset där vi bor och "äppelträdgården", jag klagar knappast på mitt studentboende


svenskan är inskickad, PA loggbok och bakgrund skrivet, de går bra nu!!!! 
ska ta mig ett träningspass, en dusch, laga mat, ta en promenad i de fina vädret och sen fortsätta plugga. ikväll går jag en sväng till Veronica igen - igår var en utav sveriges mysigaste kvällar med mycket prat, skratt, galen kattunge & idol. 


PUSS SUNSHINES
(och jag vet inte varför de blir kostiga hopp mellan bilder och text - någonting är knasigt..)

Inga kommentarer: