KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 9 oktober 2011

OFÖRSKÄMT BRA HELG

hämtmat, duntäcken i soffan, filmer i mängder, fetaste godisskålen, tårtbak & "firande", pizza, många timmars sömn - jag har haft helgen som jag drömt om i veckor, sveriges lugnaste & mest ohändelserika och onyttiga helg och de har varit så jäkla underbart! 


på något konstigt sätt har min mejl slutat fungera, jag kommer inte in, vilket gör att jag nu har lite lätt panik - jamenar allt är på min mejl, PA, ABC-gruppen, bokningar, balklänning, jobb - verkligen ALLT och nu går de inte att komma in på de, GAH! måste försöka styra upp de på något sätt, snacka om dagens i-landsproblem!


imorgon ska jag upp tidigt, tvätta - plugga & skriva pass med Carina och sen skolan, de handlar om att vara så produktiv och effektiv som möjligt och studentlivet är på topp när klädhögen med endast tvätt växer i takt med plugghögen, kill me.


NATTI SUNSHINES

Inga kommentarer: