KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 7 oktober 2011

F R E D A G

tror aldrig jag tyckt att en vecka har gått såhär fort, den har lixom bara försvunnit. antagligen för att halva veckan gick åt till att överleva i skogen... men de är galet skönt med helg & en jäklit bra helg ser de ut att bli också hemma hos Lina, uuuuunderbart!


cyklade hem till Nilla en sväng på eftermiddagen och drack te & tösen mådde genast lite bättre, tänk vad lite te kan göra. hähähä!


och vet ni vad jag gjorde igår - jo jag klickade hem STUDENTMÖSSAN! de kändes så jäkla bra att veta att om ett tag sitter den fint på huvudet samtidigt som tankarna kring att lämna lillstan och min andra finaste familj skrämmer mig, men de är långt kvar och vi har ett så sjukt roligt år framför oss!


HA EN BRA HELG SUNSHINES, PUSS! 


efter som att jag inte har något liv,
så säger matilda&matilda "trevlig helg"
PUSS

Inga kommentarer: