KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 18 oktober 2011

CORE INTERVALL

fick sovmorgon till 9;40 imorgon, den satt bra ska ni veta. 
hållt engelska tal, gjort klart matten & ringt som en galning efter praktikplatser men de är ju tydligen extremt svårt för vissa människor att vara i telefonen? i vilket fall som helst så känner jag hur min enorma plugghög sjunker mer och mer för varje dag vilket känns något så otroligt bra!


igår kom vår hyresvärd hit med en antenn till tv:n, YES tänkte vi äntligen får vi tv, inte då - fungerar fortfarande inte? helt sjukt och de finns ju ingen förklaring till varför heller..


om en timma kör jag mitt "dödens pass" på korpen, denna veckan slog nog jag och carina rekord i att vara jävliga, testade passet i helgen och de är ingen lätt match kan jag ju säga, de är sjuuuuuuuuuukt jobbigt! men de ska nog gå nog gå vägen iallafall. 
ikväll ska jag bara plugga - de sista jag har kvar ska bli klart nu så att de inte hänger där över mig hela vägen fram tills lovet!


på tal om lovet, under den veckan rullar jag uppåt i landet och jagar älg med morfar och andas fjälluft igen, perfekt!


HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: