KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

fredag 4 november 2011

FJÄRDE NOVEMBER TJUGOHUNDRAELVA

tar de extremt lugnt idag, vilket blir första dagen på lovet som jag inte har någonting överhuvudtaget inplanerat förutom ett biobesök senare ikväll tillsammans med mamma - men annars ska jag inte göra någonting, känns rätt skönt måste jag säga! 


däremot borde jag plugga lite, gå igenom dykningen & matten inför prov på tisdag, göra klart hela läxan i körkortsboken & skriva lite på PA, men de hinns med under dagen! imorgon väntar kanske en liten tur till simrishamn med lite marknad och kanske en fika, vem vet. de märks! på söndag går tåget mot vadstena igen och på måndag går jag i skolan ifrån åtta på morgonen till halv fem på eftermiddagen, skönt! & klockan fem samma dag börjar körteorin till sju på kvällen, fullspäckad dag kan man minst sagt säga! 


PUSS & KRAM

Inga kommentarer: