KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 17 november 2011

LÅT OSS KALLA DOM ÄNGLAR - DOM SOM ALLTID VAKAR ÖVER OSS

känner att ett jullov, en jäkla masa snö, solen i ögonen, varm choklad & ett gäng sköna människor i en skidbacke lockar dubbelt så mycket nu som allt skolarbete - MEN om exakt en månad (ungefär) är de jullov, underbara älskade jullov och ni kan inte ana hur mycket jag just nu behöver den där solen i ögonen, den där chokladen i backen eller de där sovmornarna! 


har denna veckan fått prioritera mig fram i skolarbetet, igår var de svenska och engelska inför läxföhör och redovisning idag & idag är de dykning inför måndagen och hela nästa vecka kommer gå åt till matte, naturkunskap OCH projektarbetet. har jag nämnt att de är fruktansvärt mycket att göra just nu? om inte så påpekar jag de nu!


Vad som dock lyser upp en del i tillvaron är att jag & fina brudar drar in till Linköping nästa fredag, går på bio, käkar donken och allmänt njuter utav helgen framför - som jag sedan kommer spendera med möten i backen hemma inför säsongen och efte de mys hos farmor&farfar och så lite plugg på de med, för ovanlighetens skull! ;)


HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: