KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 8 november 2011

TISDAGS-KVÄLL

jag har gått i skolan i två dagar efter lovet & är readan trött på de... fy fasen! men, de är bara att bita ihop och göra de - att vara omringad av mina sköningar varje dag gör de lättare men de är tufft just nu, mycket press, mycket att göra & förvirrande lärare som vet varken ut eller in!

men när de nu är som de är - då vet jag inget bättre än att köra ett hårt pass på jobbet och köra totalt slut på mig själv (och deltagarna på passet, hähähä) de är underbart! kroppen får en helt annan energi och jag blir mer motiverad och engagerad igen!

ska krypa ner under täcket, läsa i boken & sen dejta kudden för några timmar.
imorgon ska vi leka ute på Rismarken, berättar mer om de imorgon!

NATTI SUNSHINES

Inga kommentarer: