KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 15 november 2011

MAN MÅSTE VÅGA FÖR ATT VINNA

efter som att jag i fredags fick mitt livs första IG (även jag är mänsklig tydligen) så har jag idag rättat till de riktigt ordentligt och var nära ett VG istället, helt sjukt, varför gör man så dåliga uträkningar och slarvfel under prov, bara undrar?


efter som att all information och material till PA nu är klappat & klart är de bara att sätta sig och skriva resultatet, lättare sagt än gjort kan man ju utan tvekan säga men snart ska de nog vara på plats.
dykningen läses flitigt i soffan här hemma & vi skrattat gott åt de överpedagogiska styckena som finns
"du har säker förstått att man inte kan andas under vattnet - därför används dykutrustningen" dagens nyhet?! hahahah, klockrent


ska snart gå till sängs, fullständigt slut - men dykningsboken + "Elsas värld" ska hålla mig vid liv en stund till tänkte jag!
imorgon kör vi hälsodag med Gordon, nf09 ska laga mat - de kommer sluta med kaos om jag känner mina vänner rätt, men de är så vi vill ha de & vi leverear, alltid!


NATTI SUNSHIENS

Inga kommentarer: