KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 28 november 2011

ITS HAPPENING

bion i fredags var grym, lite mycket fail på vissa datagjorda delar men i helhet en utav dem allra bästa inom twillight-serien! 
i lördags åktejag mot farmor där jag träffade kusiner, gick på julmarknad, drack glögg, pratade & berättade, var på möte i skidbacken (JOBB I VINTER!!) & klädde julgranen då de är en tradition.


i fredags fick vi även spickat TRE veckor i Egypten, woooooooho! känner att de rullar på.
på onsdag är de trippelbollen och självklart vinner NF09 för sista och tredje året i rad, ohyes! i åe ska även jag vara med på plan, men mitt star-wars skydd på knät ska även jag vara med och ta del av de på plan istället för att tappa rösten på sidan av, hähäh!


ska snart till skolan och skriva övningsprover inför dykarprovet som är imorgon & sen historia på schemat. om jag hinner ska jag till körskolan och ett teoripass men efter som att jag åker hem på torsdag i sex veckor, har en jäkla tvätthög, ett stort prov imorogn + en lägenhet som behöver städas vet jag inte riktigt om de är prio ett just nu - körskolan här i stan är så grym att man får gå på lektioner man har missat efter sitt avslutade teoripass, så om man missar en lektion kan man lätt och smidigt ta igen de, hur bra som helst!


har även en gammal vän som jag tyvärr förlorat kontakt med, men hon fyller idag 18! henne önskar jag en grym dag för de är hon riiiiiikigt värd efter ett tufft år!


PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: