KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 23 november 2011

LEARNING BY DOING

har idag åkt omkring på stan i rullstol, riktigt lärorikt och intressant faktiskt. 
  Vi blev olika bemötta på alla ställen vi var inne på & de mest intressanta var att i vissa butiker pratade de endast till mig/Lina (assistenten) beroende vem som satt i rullstol och inte till den rullstolsbundne? frågan är då hur folk tänker, hur svårt kan de vara att prata till någon som sitter i rullstol, personen i fråga är ju inte dum i huvudet för de! efter som att lillstan är en rätt liten stad så var de på vissa ställen lite svårt att komma in och över höga trösklar etc. men många hjälpsamma själar hjälpte oss så de var inga större problem. en grymt bra dag helt enkelt! & vi har även matat varann (låter helt sjukt.. men ja!) för att vi ska ha lite koll inför praktiken - dock så spårar klasen som vanligt men jag gillar dom något så enormt iallafall!
Lina plockar godis på coop!



















är också tvungen att göra lite lätt smygreklam för ESPRITS dunjacka ifrån förra året, SÅ skön och enligt mig riktigt fin också. och jag är inte tjejen som alltid bär rosa direkt, hahah! 800 riksdaler gav jag för den, och jag ångrar inte ett öre! 
ursäkta fjortis-spegelbilden

Inga kommentarer: