KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 7 september 2011

EN FIN ONSDAG

möttes utav spöregn när jag gick upp ur sängen imorse och tänkte stilla "jag vill inte ut i skogen, vill inte -vill inte - VILL INTE!" meeen de slutade med att jag kom iväg iallafall och hela klassen utom två som var riktigt risiga i förkyldning var i skolan, de är knappast varje dag ska jag tala om & vilken dag vi har haft, visst att de kanske ha regnat lite men samarbetsövningarna vi skulle göra med de nya ettorna har gått otroligt bra (över förväntan), vi har puttat bilar efter som att Gordons bil totalvägrade att starta så både upp för backe och ner för backe, vi har lekt (ja, våran klass är inte som alla andra) & haft förbannat roligt helt enkelt, faaaaantastiskt!


imorgon går bussen mot Borås och kvällen spenderas hos moster med kusiner och mormor, perfekt!
på fredag går startskottet för PA:t och jag håller alla tummar för att allting ska gå enligt planerna - vilket jag faktiskt också tror att de kommer göra!


fick ett glatt samtal utav mamma idag om att hon fixat startpaketet på körskolan till mig med körlektioner och teori, nu ska de köras och körkortet ska sitta fint i plånboken om ett halvår - de är målet iallafall!
& som jag saknar min mamma, resten utav familjen också för den delen...


HEJPA 

Inga kommentarer: