KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 18 september 2011

VECKANS KÄNDIS - ÄNNU EN GÅNG

som den extrema one tree hill följare jag är så måste jag säga att just Shantel VanSanten är otroooooligt vacker (enligt mig iallafall) & en fantastisk skådespelerska, cred till den bruden! 

shantel-vansanten-mobile-wallpaper.jpg.png

veckan har gått fort och snart går tåget med Ztella till Vadstena igen för nya tag & allt vad de innebär - snart ska vi ut och överleva i skogen också, hjälp! ibland undrar jag vad jag ger mig in på, MEN de ska bli rätt kul ändå, även om vi ska leva på svampar och rötter, sova utan liggunderlag/sovsäck och vara helt döda när vi kommer tillbaka så kommer de nog bli en upplevelse man inte glömmer i första taget & iallafall jag kommer nog lära mig mina gränser mer, hur min kropp reagerar och ett psyke som kanske håller vissa stunder men som kanske också sviker ibland, för de kommer vara tufft där ute - de kommer vara grymt!

åker ut till landet senare idag med hela familjen och får lite avsklijning ifrån Ystads stadsliv, rätt skönt ska de bli. de är så extremt lungt där ute - fast allt för länge där ute och jag blir uttråkad, men någon gång ibland kan de vara skönt, absolut!

igår tränade jag och mamma hundarna ute i sandskogen OCH jag övningskörde och jäklars va bra de gick.
"du kan nog och klara av att ta de där körkortet ändå" citat mamma, eeehm, vet inte om de var en komplimang men jag tar de som de iallafall, hähä!

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: