KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 27 september 2011

SICKER

ni vet den där känslan när de typ gör ont i hela kroppen och man känner hur man bara vill sjunka genom jorden, exakt den känslan känner jag just nu och jag är nog världsbäst dålig på att vara sjuk. 
jag hatar de för de första och jag är inte människan som kan ligga och bara ta de lungt i timmar, jag fungerar verkligen inte så - samtidigt som jag vet att de vore de bästa... som tur är har jag världens gosigaste vid mig som hjälper mig att hålla värmen & en fantastisk sambo som gick och köpte pizza till middag!


anyway,  slut på onödig fakta och mycket klagande! idag har vi haft de årliga (och sista!!) skolfotot och de blev nog rätt bra - även spexfotot blev nog rätt kul. även vi fyra tjejer som för de mesta hållt ihop i vått och torrt under tre år tog "vännerbild" och ibland lyckas vi allt ;)


imorgon ska vi ut och leta mat i skogen, hoppas på en piggare och friskare kropp!


KRAAAM

Inga kommentarer: