KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 20 september 2011

LILLSTAN

tillbaka i mitt andra hem - tillsammans med världens finaste och mysigaste Ztella. idag har vi upplevt mycket, tåg och bussar, ny stad, nya dofter och nytt boende - mycket för en liten tjej men nu så sover hon gott brevid mig på sängkaten! 


höll i de där core-passet idag OCH JAG KLARADE DE!!!
alla överlevde, jag kom ihåg allting, höll tiderna, peppade och ah- allting gick så jäkla bra. ger feta mycket cred till mig själv idag, ibland lyckas man trots allt.


imorgon har vi utedag med tema "lära sig". vi ska inför överlevnaden lära oss olika grejer som kan vara bra att kunna under dagarna i skogen v40. typ hur man kan hitta rätt utan kompass, hur man renar vatten på allra bästa sätt ect. kan ju va bra att veta innan man ger sig iväg ut i vildmarken ;)
även min gosetjej ska vara ute hela dagen tillsammans med oss, hon kommer älska det!


nej ni, nu ska även jag blunda och sova några timmar innan en ny dag väntar.


NATTI SUNSINES

Inga kommentarer: