KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 29 september 2011

29 SEPTEMBER

en utav de fantastiska killarna i klassen fyller år idag - megastort grattis vännen! 
har nog universums största hål såhär på torsdag förmiddagen från tio-ett och de är rätt okej men vad gör man - de är ju inte direkt så att man går hem och sover de timmarna utan man sitter hemma och pluggar istället för att ha lektioner. OKEJ att de är skönt att ha de timmarna i veckan som man kanske kan få undan lite plugg som man kanske hade behövt göra på helgen men ändå, de är nästan samma sak som att ha lektion bara de att man kan välja vad man behöver plugga på/måste plugga på.. 


påtal om plugget så satt jag och Mickis igår i timmar och skrev på historian som blev färdig, hallelujah! även skrivande på PA kom igång bra OCH religionen lästes igenom, ibland kan jag ta mig själv i kragen och bar köra och lyckas bra, härligt bruden!


imorgon rullar tåget mot Ystad tillsammans med Ztella - vi har haft två fina veckor och jag tror att hon har trivts som handen i handsken här! anyway, i Ystad befinner sig också morfar så helgen kommer bli en rejäl familje helg och "impregnera kläder helg", allting infrö överlevnaden ska fixas iordning för att de ska vara så vattentätt och bra som möjligt & även en överlevnadsask ska införskaffas. jag lovar att jag ska gå in mer på vad just vår överlevnad går ut på och varför vi egentligen utsätter oss för något sånt - de kommer!


nu ska de skrivas uppgift ifrån Gordon och sedan lunch med fina brudar på skolan
PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: