KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

lördag 3 september 2011

HELG

hade en grym kväll igår - då de helt plötligt ringer på dörren hos Nilla och in kommer gamla NF elever, underbara människor! en sväng till hörnet där några otroligt trevliga timmar spenderades och jag gick i säng med ett fint leende på läpparna. 
även planerna för denna dag ändrades, istället för taco-kväll kör vi avskedsfest för Josef som åker till Australien i ett halvår för att jobba - de bjuds på vattenskidor, badtunna, grillat, sol och en fin sensommarkväll, de är precis detta som jag saknat med vadstena - spontanare och samtidigt världens skönaste människor. taco-kvällen tar vi imorgon här hemma som en pepp inför en ny skolvecka..!


skolan ja, den rullar på! på torsdag åker jag till Borås och på fredag morgon till Göteborg för PA, ska bli riiiiiktigt kul. efter de bär resan mot farmor för en mysig helg där, men innan dess ska de göras collage i svenskan, de ska skrivas med loggbok till PA:t och de ska läsas i engelska B. Förövrigt har vi fått en sinnesjukt bra lärare i engelskan, hon ska ha mycket cred & engelskan kommer bli rolig att gå på och satsa på!


nu ska jag fortsätta städa, kolla om jag kan tvätta, duscha och fixa & sen åker vi på avskedsfest.

PUSS SUNSHINES

Inga kommentarer: