KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 19 september 2011

JUST A MONDAY

dricker te, skriver projektarbete, svarar på mejl ifrån jobb & lekterpin OCH försökte boka resan till Vadstena imorgon bitti men insåg att mitt kort ligger på mammas jobb, high five!
även om jag inte har mycket att göra i skolan känns de verkligen som att de är hur mycket som helst, förstår inte varför? kan nog ligga en del i att PA:t är så himla stort och mycket arbete kring vilket gör att man kan sitta en del framför dator och skriva mycket utan att egentligen känna att man kommer någon stans, vilket man egentligen gör, haha! 


imorgon kör jag mitt första pass helt själv på korpen, jisses... 
om jag är nervös, SÅ INIBOMBEN! även om jag vet att de kommer gå bra, alla är nybörjare någon gång ect. så känns de ändå som att jorden kommer gå under om jag gör fel, vilket inte stämmer men ni fattar känslan?


nej men de där projektarbetet var de ja...


HEJPA SUNSHINES

Inga kommentarer: