KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 1 september 2011

FÖRSTA SEPTEMBER

årets nionde månad rullar idag igång och imorgon är de en hel månad sedan jag och världens finaste Elvira satt på landvetter och väntade på flyget mot Zakynthos, VART TOG AUGUSTI VÄGEN? 
  allt går för fort och med tanke på hur fort de gick med sommarlov vill jag knappt/ vågar jag knappt tänka på hur fort denna terminen kommer gå med plugg, nollning (som är nästnästa vecka, WOOHO) & massa annat, livet rullar på i en jäkla fart helt enkelt, men ibland kanske man skulle vilja sakta ner en aning.


igår hade vi en grym första utedag, hela gänget var med och jäklars vad roligt vi hade åt varandra & med varandra, fina vänner & lärare! 
helgen kommer spenderas i Vadstena & på lördag vankas de taco-kväll här i lägenheten, awsome! go mat, sköna människor och kanske att vi går vidare och gör lillstan lite osäker på lördagskvällen, man vet aldrig - kul kommer vi ha iallafall!


nejni, jag ska fortsätta med mitt te drickande (tror jag dricker på tok för mycket te), äta frukt och kolla på OC med min sambo, vi trivs bra och har de bra och jag lovar att till helgen kommer Zakynthos bilder, sådär en månad senare - hahah!


TA HAND OM ER! 

Inga kommentarer: