KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 2 januari 2012

2012, VAD HÄNDER?

under 2012 kommer hela vårterminen i skolan springa iväg med vinterfjäll, utomlandspraktik, bal och sist men inte minst - studeeeenten! nu är de inte långt borta vänner, hemskt men underbart på samma gång. ut i livet, se & uppleva, here we go!


jag kommer få gå med in i gemenskapen igen och bli 18, klassas som vuxen och ska även då försöka kamma hem de där efterlängtade plastkortet som kallas - körkort!


från och med den 9.e juni kommer jag klassas som arbetslös för jag har då ingen skola att gå till och inte heller något sommarlov, känns sådär om jag ska vara helt ärlig. haha! men de betyder också att jag kommer jobba, antagligen blir de en andra sommar på Glimmingehus eller en sommar på sjukhuset i Ystad, inget riktigt spikat ännu, får se var vindarna vänder. 
till hösten? jag har en del kontakter lite varstans i Svearike där man skulle kunna försöka få in en fot eller två, men man vet ju aldrig - vindarna kanske vänder åt ett annat håll.


2012, JAG HAR STORA FÖRVÄNTNINGAR 

Inga kommentarer: