KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

tisdag 31 januari 2012

HITTAR MOTIVATIONEN

får idag reda på att lanzarote inte var så långt borta som vi trott - vi ska inte ropa hej ännu men de är på god väg - så att ni vet. 
& om de är så läget är kan de mycket väl hända att familj och släkt kommer hit för att fira 18 bast och att livet kommer leverera rätt gött - om bara några få veckor åker vi till åre - om bara några få veckor är PA över -om bara några få veckor åker vi på vinterfjäll & om bara någon månad tar vi studenten!
jag har varit på botten - men nu jäklar! 
jag lovade ju mig själv att njuta utav livet i lillstan de sista nu & jag ska hålla de! inga mer stora dippar, nu kör vi tjejen, livet leker!


om en timma kö vi pass nummer två för dagen, msåte säga att jag verkligen beundrar bossen som kör mellan 3-7 pass vissa dagar, de hade jag aldrig orkat! helt otrolig brud de där..


LATER! 

Inga kommentarer: