KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 23 januari 2012

MORNING

god morgon sunshines! 
sitter under täcket i sängen och näsan är lika täppt som efter jul, ska de här någonsin släppa? herregud!
ska snart hämta frukost och sen kolla klart på filmen jag började på igår. "The Holiday", lättsam och mysig film, perfekt om man inte orkar med filmer där man måste hänga med och tänka hela tiden ;)


halv två är de körlektion fram tills dess ska de pluggas som aldrig förr, i-princip hela min naturkunskap B inlämning ska jag få klar. någonting som lättade i hjärtat igår var att jag med god marginal klarade matteprovet förra veckan, YES DÄR SATT DEN! 
& ett till plus i kanten är att mitt PA faktiskt inte var så dumt som jag trott, tvärtom  - Micke tyckte att de var riktigt riktigt bra skrivet nu och att de börjar ta form, precis vad som behövdes!


LATER! 

Inga kommentarer: