KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 1 januari 2012

FÖRSTA JANUARI

sitter i östersund och väntar på att Leif ska komma och hämta mig och köra hem till morfar (morfars frus son). rätt dött i denna stad om man jämför med åre de där tydligen verkar vara drag jämt. haha!


gårdagen var riktigt lyckad med vääääldigt god mat, mycket skratt, minnen-prat & vid tolvslaget var vi iprincip omringade av fyverkerierna som blåstes av i hela åre, mäktigt! 


nyårslöften? de enda jag har just nu är att jag verkligen ska träna två gånger i veckan vilket inte lär bli så svårt då jag jobbar med de en gång i veckan, just de målet känner jag att jag rätt lätt kan klara av. jag ska försöka komma på några fler - de kan ju iallafall vara bra att ha något bra mål att sträva efter, istället för löfte!


updaten här kan bli lite sisådär fram tills på onsdag-torsdag för de är då jag rullar hemåt igen. 


TA HAND OM ER SUNSHINES 

Inga kommentarer: