KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

måndag 30 januari 2012

FRUKTSALLAD

lämnat in första utkastet utav PA till Micke, hoppas på rätt bra respons ändå - ingen liten hög vart de heller, jisses...
börjat skriva arbete om "sverige under 1700-talet", måste faktiskt erkänna att jag absolut skrivit roligare arbeten undermina år i svenska skolan. men de är bara att skriva och skicka in - svårare än så är de inte!
imorgon börjar min dag på jobbet med 40 minuters core för PM:s elever & avslutar dagen på jobbet med 30 minuters core med mina trogna motionärer, go träningsvärk på onsdag - ooooohyes!


ska snart dra mig mot nilla för te och fruktsallad och prata om livet - alldeles för länge sedan sist.
pratat med grabbarna grus om praktik idag dessutom och så fort dom vet någonting så hör de av sig, kanske finns hopp ändå. känner att denna praktiken helt klart varit den svåraste att få kontakt och plats till, galet. men vi kör typ 6 gången gillt nu och hoppas på de bästa!


ni glömmer väl mig inte på instagram heller! matildaordell


LATER SUNSINES!

Inga kommentarer: