KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

söndag 8 januari 2012

PAUSAR

har skrivit en hel del och de börjar ta sig på praktikrapporten, bra tjejen!
har tagit en paus med promenad med hundar, plockat ut julgran & tomtar och kollat praktik i riksgränsen. 
Egypten har ju varit "the thing" under den senaste månaden men just nu känns vi att de är mycket pengar som de kommer kosta oss att åka dit så istället har vi siktet inne på en månad i riksgränsen med skidåkning, känns ju knappast fy skam de heller om jag får säga de själv - så håll tummarna med oss!

morgondagen blir tidig - jag ska ringa riksgränsen, åka in till stan och ta mått för balklänning, tandläkaren och sen tåg mot lillstan igen, ååååååh - jag längtar till min lägenhet, mina fina vänner & rutiner igen. att komma igång med jobbet på korpen igen ska också bli riktigt kul. På tal om de ska jag i slutet av januari ha friluftsdag (träningsdag) för elever på PM:s skola i Vadstena, 7-9 - en timmas core, JAG kommer garanterat vara död efter de men riktigt roligt ska de bli & go träningsvärk ;)

LATER! 

Inga kommentarer: