KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

torsdag 5 januari 2012

NYÅRSLÖFTEN

jag brukar faktiskt aldrig ha nyårslöften - men just i år kände jag faktiskt att jag kan behöva de! vissa av dem är mål sånt som jag vill klara av och nå upp till och andra är löften - sådant som jag verkligen ska lova mig själv! 


MÅL

  • Jag ska klara av den sista terminen i skolan - för mig kommer de ta mycket psykiskt - både för mycket i skolan men den största biten är i att lämna de som i tre år har varit mitt liv & kommer alltid att hänga mig.
  • Jag ska ta körkort - senast maj!
  • Alla mynt som jag samlar på mig ska läggas i spargrisen och inte röras förrens balen! 
LÖFTEN
  • Jag ska sluta med sötsaker (inte helt.) men ni vet de där onödiga som man kan ta ibland bar för att de är gott - jag slår vad om att ananas, magno, kiwi & melon är tuuuuusen gånger godare egentligen, vilket jag redan vet om. & jag ska träna minst två gånger i veckan, efter som att jag vet med mig själv att jag behöver de!
  • Jag ska börja ta vara på mig själv mer - jag är nog bäst i världen på att bry mig om andra för mycket och ibland glömma mig själv lite grann på vägen. Och de är faktiskt okej att vara sjuk en dag eller två - om man faktiskt är de. Då behöver jag inte gå till skolan. 
NU KÖR VI 2012! 

Inga kommentarer: