KONTAKT: matilda_benjaminsson@hotmail.com

onsdag 21 januari 2009

konsten att få besked...

igår var jag hos läkaren med knät, fick beskedet: du kan träna de som inte gör ont, när de gör ont vet du att det inte är bra! rätt bra ändå för då kan jag gåt ill studio aktiv med Elin och mina promenader med Charlott, sen kom de: Men du ska få göra en till titthålsoperation för jag tror att de är minisken! åhh, vad besviken coh arg och ledsen jag blev,de var precis de jag INTE ville! menmen, bara jag blir bra till sommaren och tills de att jag börjar gymnasiet så är
jag nöjd!

idag i skolan var det inte så kul, de är onsdag, onsdagarna är jobbigast och tråkigast. först var de samling, lika pratigt som vanligt! 90 minuters SO, helt okej! sen var det språk, jag gäspade mig nästan igenom hela den lektionen... sen lunch, då tog jag mig i kragen gick in till vår syo och sökte till gymnasiet: 1:a val vadstena, natur- och friluftsliv, 2:a val: samhäll/språk, bäckäng 3:e val samhäll/samhäll bäckäng! äntligen är de gjort och ur världen, SKÖNT! gick och åt, rätt go mat, den gick ner i alla fall. sen var de svenska fortsatte med genomgången och förberedelserna inför nationella proven! matten gick sådär, rätt okoncentrerad för jag förstod nästan ingenting.. sist men inte minst engelska, helt okej den med!
Nu ska de bli träning på schemat med Elin en stund, drar till studioaktiv och kör ett pass med body pump, eventuellt att vi går en sväng på bandet innan de drar igång, får se!
strong>with love // Matilda

Inga kommentarer: